پشتیبانی و اپلیکیشن

خدمات من در روی سایت شما وجود دارد. چطور آنرا ویرایش / حذف کنم؟

اگر کالا یا خدمات خود را در این سایت مشاهده میکنید و از عکس ها یا مطالب مربوط به آن راضی نیستید و یا دوست دارید توضیحات یا عکس هایی به آن اضافه و کم کنید، پیشنهاد ما این است که ابتدا اقدام به ایجاد اکانت نموده و سپس به سلیقه خود متن و عکس های آگهی خود را در سایت پست نمایید. شما میتوانید قبل یا بعد از پست آگهی جدید خود از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@parsiwall.com با ذکر آدرس اینترنتی آگهی قدیمی خود در متن یا عنوان ایمیل درخواست حذف آنرا برا ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که شما حتی بدون ثبت نام هم میتوانید کالا یا خدمات خود را در این سایت نمایش دهید اما ما پیشنهاد میکنیم که به منظور مدیریت هر چه بهتر آگهی در طول زمان (جهت ویرایش متن، حذف، تغییر عکس ها ، پاسخ به سوالات مشتریان و … ) ابتدا یک اکانت ساخته و سپس اقدام به نشر آگهی خود نمایید. برای ثبت یک اکانت شما تنها احتیاج به یک ایمیل دارید! شما با یک اکانت می توانید تعداد نامحدودی آگهی در زمینه های مختلف ثبت و انتشار دهید و هر زمان که نیاز داشتید آنها را حذف یا ویرایش کنید.

چگونه آگهی خود را روی وب سایت شما قرار دهم؟

اگر تمایل به ثبت نام در سایت ندارید:
تنها کافی‌است روی «+ ارسال رایگان آگهی» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید؛ پس از انتخاب زمینه و دسته بندی آگهی، شهر مربوطه، عنوان آگهی و دیگر اطلاعات آگهی را کامل کنید. توجه داشته باشید فیلد های اجباری با * مشخص گردیده اند و شما می بایست حتماً حداقل این فیلد ها را پر نمایید. در انتها میتوانید عکس های مربوط به کالا یا خدمات خود را وارد نموده و چنانچه مایل به استفاده از امکان آگهی ویژه میباشید تیک آنرا بزنید و سپس پس از خواندن شرایط استفاده ، آگهی را ارسال نمایید. توجه داشته باشید که امکان آگهی ویژه داری هزینه میباشد. برای اینکه بدانید آگهی ویژه چه مزایایی دارد به اینجا مراجعه کنید. البته شما همواره میتوانید بدون پرداخت وجه و بصورت مجانی آگهی خود را منتشر کنید.

نکته : توجه داشته باشید اگر آگهی ای را بدون ثبت نام در سایت پست میکنید بعد از بستن مرورگر کامپیوترِ خود امکان ویرایش یا تغییر آنرا نخواهید داشت. اگرچه آگهی ها بطور خودکار بعد از ۹۰ روز از سایت حذف میگردند، برای آگهی هایی که معمولاً در مدت زمان کمتری به سرانجام میرسند (مثل اجاره منزل مسکونی یا فروش لوازم خانه یا ماشین) توصیه میگردد حتماً بعد از ایجاد اکانت در سایت اقدام به انتشار آگهی نمایید تا بتوانید به دلخواه آنرا حذف یا تغییر دهید. به هر جهت اگر سهواً آگهی ای را ایجاد کردید که دیگر نیازی به آن ندارید (مثلاً جنس شما فروخته شده) و در سایت ثبت نام نیستید کافی است یک ایمیل با عنوان آدرس لینک آگهی خود به ایمیل info@parsiwall.com ارسال نمایید تا ما در اسرع وقت اقدام به حذف آگهی نماییم.

اگر تمایل به ثبت نام دارید یا قبلاً در سایت ما ثبت نام کرده اید ، از بالای صفحه وارد حساب کاربری خود شده و همان مراحل بالا را انجام دهید.

چگونه در سایت شما ثبت نام کنم؟

شما برای ثبت نام در سایت باید از بالای صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. بعد از کلیک بر روی لینک شما به صفحه ثبت نام خواهید رفت. برای ثبت نام کافیست یک نام کاربری ، یک ایمیل و یک پسورد انتخاب نمایید. به همین سادگی شما در سایت ثبت نام کردید!
نکات مهم:
سایت از کجا جهت سهولت و سرعت ثبت نام اقدام به بررسی یا تایید ایمیل ثبتی شما نمیکند پس نهایت دقت را در نوشتن ایمیل خود انجام دهید زیرا از این ایمیل می توانید برای بازیابی اطلاعات خود استفاده نمایید.
نام کاربری شما می تواند متفاوت از ایمیل شما باشد ولی توصیه ما این است که جهت جلوگیری از فراموشی نام کاربری، از همان ایمیل خود به عنوان نام کاربری استفاده کنید.
در هنگام ثبت نام، سیستم به صورت پیش فرض پسوردی قوی برای شما تولید مینمایدکه غالباً قابل به خاطر سپاری نیست. شما مجبور به استفاده از این پسورد نیستید و می توانید پسورد مورد دلخواه خود را وارد نمایید.

چگونه آگهی خود را ویرایش یا حذف کنم؟ چطور آگهی خود را نردبان یا ویژه نمایم؟

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. روش اول:پس از ورود به صفحه اصلی سایت گزینه مدیریت تبلیغات را انتخاب نموده و وارد پیشخوان مدیریت آگهی خود شوید. لیستی از آگهی های شما نمایش داده خواهد شد. از طریق آیکن های واقع در انتهای سمت چپ آگهی خود میتوانید اقدام به حذف، ویرایش و یا تبدیل آگهی خود به آگهی ویژه یا نردبان کردن آن بنمایید.

روش دوم: ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید سپس با کلیک بر روی آگهی مورد نظر میتوانید از طریق باکس واقع در پایین بخش توضیحات خود اقدام به ویرایش، تبدیل آگهی به ویژه و یا نردبان کردن آن نمایید. اگر آیکن ها یا لینک های مربوط ویرایش، آگهی ویژه یا نردبان را ذیل آگهی خود نمیبینید به این دلیل است که با اکانتی که این آگهی را ایجاد کرده اید log in ننموده اید.


برای استفاده از امکان آگهی ویژه شما میتوانید به چند صورت اقدام نمایید:
۱- شما میتوانید در همان زمان ثبت اولیه آگهی با تیک زدن گزینه باکس سبز رنگِ “آگهی ویژه” آگهی خود را به صورت ویژه منتشر نمایید.
۲- اگر بعد از ثبت آگهی تمایل به ارتقاع آن به آگهی ویژه داشتید میتوانید بعد از ورود به سایت با نام کاربری و پسورد خود با مراجعه به صفحه آگهی یا از طریق پیشخوان مدیریت آگهی خود اقدام به ارتقاع آگهی خود نمایید.
برای استفاده از امکان نردبان شما حتما ابتدا می بایست آگهی خود را ثبت نمایید و سپس در زمان مقتضی مطابق با توضیحات بالا به پیشخوان آگهی خود مراجعه کرده یا بعد از کلیک بر روی آگهی خود از طریق آیکن موجود در ذیل باکس توضیحات اقدام به نردبان کردن آگهی خود نمایید.

چطور میتوانم وجه مربوط به نردبان یا آگهی ویژه را پرداخت کنم؟

در حال حاضر شما میتوانید بطور آنلاین و با استفاده از کارت بانکی (کردیت کارد) یا حساب پی پال وجه را پرداخت نمایید. بعد از انتخاب هر یک از امکانات آگهی ویژه یا نردبان شما به سایت پی پال فرستاده میشوید. در آنجا میتوانید هم از طریق کارت بانکی خود و هم از طریق حساب پی پال وجه را پرداخت نمایید. بعد از انجام فرآیند پرداخت شما به سایت بازگردانده خواهید شد. رسید این پرداخت برای شما ارسال میگردد. بزودی و برای رفاه حال بازدیدکنندگان گرامی سایت از کجا، درگاه پرداخت کارت های بانکی ایرانی نیز فعال میگردد.

وجه از حساب من کم شد ولی بازگشت به سایت به درستی انجام نشد و تبدیل آگهی من به ویژه یا نردبان انجام نشده

تمامی واریزی ها به طور متناوب بررسی میگردند و چنانچه مشکل فنی روی داده باشد بر طرف میگردد. به هر جهت اگر بیش از ۲ ساعت از پرداخت شما گذشته و هنوز مشکل دارید با ارسال ایمیل به info@parsiwall.com به ما اطلاع هید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرارگرفته و رفع الرجوع گردد.